• ÎNTREBARE-RĂSPUNS Nu vrea să citeasca...!

    Eu nu sunt adepta consilierilor psihologice în cadrul mediului virtual. Nu le recomand. Dar oamenii caută răspunsuri, opinii. Primesc mesaje cu diferite întrebări. Mă strădui să răspund, e ca un fel de ajutor psihologic de urgenţă. Lansez rubrica ÎNTREBARE- RĂSPUNS. Cred că experienţa trebuie împărtăşită...doar cu confidenţialitate!


    Bună dimineaţa! Eu am o problema cu fiica. Nu vrea să citească. Cer un sfat cum mai bine să procedez pentru ca să nu-i fac o traumă psihologică. Ea e un copil de 7 ani şi anul acesta va merge în clasa întîi. Va mulţumesc!


    Psiholog cu blog:
    Nu forţati lucrurile! Veţi face mai mult rău. La şcoală va învăţa să citească, nu e obligator să ştie a citi. Dacă o veţi impune, veţi scădea din start dorinţa copilului de a merge la şcoală şi de a fi motivat să înveţe. Citiţi-i Dvs. Discutaţi cu ea despre cele citite. Prin asta copilul va învăţa o mulţime de lucruri şi veţi îmbunătaţi relaţia părinte-copil.Cititi-i cind ea are dispoziţie bună, seara, înainte de culcare. Mergeti împreună la librarie să cumpăraţi carţile sau vizitaţi biblioteca. Citiţi-i Dvs! Are mult timp înainte să o facă singură. Nu furaţi din copilărie, dar bucuraţi-vă de ea. Succese!
    log 



3 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Buna seara! Sunt o studenta de 21 de ani,ma simt deseori foarte rau din cauza ca nu pot sa ma manifest asa cum as putea din cauza ca sunt mereu stresata,emotionata atunci cind toate privirile se indreapta spre mine,deseori se intimpla sa rosesc iar asta ma complexeaza enorm....Ce sa fac in aceasta situatie ? Multumesc!

  2. Kimhanson spunea...

    Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

  3. DR. DAWN spunea...

    M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Trimiteți un comentariu