• Între două fericiri

    O mamă  care se vrea femeie...
    O mamă care vrea foarte mult să-şi refacă viaţa după mai mulţi ani de cînd a divorţat.
    Copilul ei...
    O femeie vrea să construiască o nouă relaţie- o femeie vrea să fie fericită...
    Un bărbat vrea să fie fericit.
    Un bărbat care a formulat un ultimatum: " Sau TU faci ceva şi copilul tău mă respectă, sau va trebui să ne despărţim...".
    O mamă care vrea să facă ceva cu copilul său...
    Copilul - protestează firesc...
     Bărbatul stă şi aşteaptă...
     Bărbatul nu face nimic. El doar cere tacit să fie iubit, acceptat, ascultat, respectat. Sau, dacă nu e posibil asta, măcar să nu fie încurcat să-şi construiască propria fericire. Are şi el, uneori,  nişte pretenţii educaţionale, ce-şi au sursa în familia lui de origine: "iată...părinţii mei...-...m-au educat aşa...", şi nişte reproşuri: "TU, mamă solitară, nu ţi-ai educat copilul tău, aşa, cum m-au educat pe mine şi de aceea, copilul tău este aşa cum este şi acum nu mă acceptă"... Face şi nişte eforturi de corecţie educaţională a unui copil "educat greşit". Rezultatul îl intuiţi: respins!

    O femeie care plînge..., de ciudă, că nu-şi poate rupe fericirea în două...
    Un bărbat respins şi supărat, care aşteaptă...
    Un copil ce se revoltă...

2 comentarii:

  1. nakisha spunea...
    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
  2. DR. DAWN spunea...

    M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Trimiteți un comentariu