• Fata cu părul albastru... sau CRIZA ADOLESCENŢEI

    Am întîlnit o fată cu părul albastru. Nimic deosebit am spune, dacă noi toţi am umbla cu părul albastru, verde sau roz sau cu oricare altă nuanţă stranie a curcubeului. Era o adolescentă. Se dădea în scrînciobul de pe terenul de joacă pentru copii. Ea - "adultul" supărat savura momentul copilăriei zglobii oferit de scîrţîitul, vîjîitul în urechi şi vîntuleţul creat de mişcarea ciclică a scrînciobului. I-am zîmbit, mizînd pe o discuţie în care îmi doream neapărat să aflu răspunsul la: "De ce ţi-ai vopsit părul în albastru?" N-am avut noroc. M-a privit rece şi agresiv. Bine că aşa. Mă aşteptam la o replică de tipul "Nu e treaba ta!", dar şi la una mai tăioasă, pe care nici n-aş vrea s-o reproduc aici. Am înţeles. În viziunea ei eram o persoană din tabăra inamicului, de rînd cu părinţii, poate şi buneii, vecinii de la bloc, unii profesori şi rudele apropiate ale prietenului său. Şi fiindcă sunt una din "ei" , am încercat să găsesc în mintea mea răspunsul ce ar dezlega misterul părului albastru. Primul lucru la care m-am gîndit e CRIZA.
    Criza adolescentină e acea perioadă din viaţă care aduce cu sine schimbări, căutări, abandonări şi reinventări ale propriei identităţi. Ea semnifică ruperea definitivă de copilărie. E acel timp cînd vrei să fugi de toţi dar şi să te observe toată lumea, cînd uneori prietenii devin duşmanii şi duşmanii -prieteni. Cînd ai în tine atîta energie încît te apuci să înveţi limba chineză şi încă alte vreo cîteva la fel de complicate, cînd ai timp pentru tot: lecţii, sport, dansuri, muzică, voluntariat, ieşiri cu prietenii şi deschiderea unei mici afaceri . Cînd ai fluturi în stomac şi capul plin de idei , încît ţi-i ciudă că ziua e prea scurtă şi faci un contract de creaţie cu noaptea. Dar e şi acel timp cînd nu mai poţi de plictiseală, astfel prima idee trăsnită care îţi vine în cap nu e supusă analizei ci trecută imediat pe lista cu titlul "de facut acum". Cînd te ascunzi de umbra ta după un tufar sau în scara blocului, îţi aprinzi nervos o ţigară, îţi plîngi de milă că nimeni nu te înţelege, nu te iubeşte, ţi se pare interesantă propunerea unui prieten de a fuma un fel de iarbă care te-ar duce pe un mic colţ de rai, te gîndeşti ce tatuaj să-ţi faci şi ce să reprezinte, sau măcar... poate să-ţi vopseşti părul în albastru?


1 comentarii:

  1. DR. DAWN spunea...

    M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Trimiteți un comentariu